ח"כ בן צור תקף: "פסטיבל ההפגנות משחית את השיח"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ בן צור תקף: "פסטיבל ההפגנות משחית את השיח"

    במהלך דיון בהצעה לסדר הכנסת, תקף חבר הכנסת יואב בן צור (ש"ס) את ההפגנות באיזור ביתו של היועמ"ש: ""אני קורא מכאן לציבור הישראלי לא לתת לפסטיבל ההפגנות במוצ"ש, פעם על הדתה ושמדתה ופעם על שחיתות, להשחית לנו את השיח הציבורי ולדרוס את הצביון היהודי".

    ח"כ יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    11:57
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on מנחת ההורים מדריכה: כיצד ומתי נכון להעניש ילדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת, ח"כ יואב בן צור הגיש הצעה לסדר בנושא ההפגנה מחוץ לבית הכנסת בו התפלל היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד אביחי מנדלבליט.

    במהלך ההצעה לסדר תקף ח"כ בן צור את קמפיין ההסתה נגד הציבור הדתי והחרדי, כמו גם את השיח הפוגעני נגד הרב הראשי לישראל, הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף והגדיר את ההפגנה במוצ"ש מול בית הכנסת בו התפלל היועמ"ש כשפל חדש. "אם היו מספרים לי על המעשה השפל הזה מבלי שהייתי מכיר את הדברים, הייתי בטוח שמדובר ב"עוד תקרית" נגד יהודים מחוץ לגבולות ארץ ישראל, אך כאב לרבים ולי באופן אישי לדעת שמדובר בתקרית בזויה שהתקיימה בתוך ישראל, אך מחוץ לגבולות המוסר האנושי" אמר.

    ח"כ בן צור קרא לכל חברי הכנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה לגנות את האירוע פה אחד ולתת גיבוי לרשויות החוק להעניש את הפורעים ולמנוע את האירוע הבא.

    בסיום דבריו אמר ח"כ בן צור: "אני קורא מכאן לציבור הישראלי לא לתת לפסטיבל ההפגנות במוצ"ש, פעם על הדתה ושמדתה ופעם על שחיתות, להשחית לנו את השיח הציבורי ולדרוס את הצביון היהודי".



    0 תגובות